10 powodów, dla których warto zainwestować w gadżety reklamowe.

0
gadżety firmowe

Firma nie istnieje bez klientów, to wie każdy dobry przedsiębiorca. Reklamujemy nasze produkty i usługi w każdy możliwy sposób, aby zwiększyć rozpoznawalność marki, a co za tym idzie – sprzedaż. Przedsiębiorcy robią to w różny sposób, przez internet, na mediach społecznościowych, radio czy telewizję. Trochę zapomina się o tradycyjnych metodach reklamy, a dokładniej o gadżetach reklamowych. W tym artykule dowiecie się, dlaczego warto inwestować w tego typu reklamę.

Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?

Tak jak zostało wspomniane wyżej, skupiliśmy na się na reklamach medialnych. W taki sposób tracimy bezpośredni kontakt z otoczeniem. Upominki reklamowe, gadżety i małe produkty, często mogą zaspokoić potrzeby naszych klientów. Wręczając upominek, mam kontakt z naszym potencjalnym klientem czy partnerem biznesowym, budujemy w ten sposób relacje, które prędzej czy później zaowocują. Pośrednio pomagamy ludziom zwrócić uwagę na nas, omijając konkurencję. Sprawdźcie jak ważna jest dobra reklama z wykorzystaniem drobnych gadżetów reklamowych.

1. Budujemy pozytywny wizerunek naszej firmy.

Nasze gadżety muszą być tak dobre, jak firma. Klient, który pije z kubka z naszym logiem czy sloganem, powinien być z tego zadowolony. Można wykorzystywać zabawne, śmieszne gadżety, wtedy tym bardziej przyciągniemy potencjalnych klientów. Znajdziecie takie gadżety na przykład w sklepie internetowym OpenGift.pl

2. Klient jest bezpośrednią reklamą firmy.

Wprowadzając ciekawe gadżety firmowe na rynek, klient sam będzie zainteresowany, aby z nich korzystać. Tworzy się wtedy reklama, tak naprawdę, za koszt długopisu, smyczy, koszulki czy innego produktu. Jego bliskie otoczenie, podpytuje o dane gadżety i w taki sposób rozszerza się świadomość marki.

3. Motywacja pracowników.

Gadżety wzbudzają ciekawość, jeżeli są eleganckie lub ciekawe ludzie noszą je i korzystają z dumą. Twój pracownik staje się wizytówką Twojej firmy, a korzystając z gadżetów, również jest jej cichym ambasadorem.

4. Reklama na targach.

Jest to idealna reklama na targi czy spotkania branżowe. Oprócz loga, można dopisać adres strony internetowej, numer telefonu czy e-mail. Potencjalny klient czy partner biznesowy może być bardziej zainteresowany współpracą z naszą firmą, kontaktując się bezpośrednio z podarowanego gadżetu.

5. Gadżety zamiast ulotek.

Odchodzimy od papierowych form reklamy, czyli ulotek. Niestety otrzymując ulotkę, od razu ona ląduje w koszu, bez przeczytania czy nawet zerknięcia na nią. A gdyby tak otrzymać długopis? Od razu ludzie są zainteresowani i sami podchodzą do danej osoby, aby odebrać coś za darmo. Logo, czy adres firmy i jej działalność pozostaje w podświadomości klienta.

6. Budujemy bezpośrednią relację z klientem.

Wręczając klientowi upominek, może poczuć się on wyróżniony. Otrzymał coś bezpośrednio od firmy, co sprawia, że relacje stają się bardziej zażyłe. Klient czuje się wyjątkowo i na wyższej pozycji. Z takim przekonaniem klient czuje, że firma może zaoferować mu wiele, specjalnie dla niego, a nie masie klientów.

7. Pokazujemy czym się zajmujemy.

Jeżeli firma zajmuje się działalnością pro-rodzinną, dobrym pomysłem są gadżety w takim stylu, czyli maskotki, kubki itp. Salon samochodowy, czy warsztat również będzie mógł wybrać inne gadżety. Warto też wiedzieć, czym interesują się nasi potencjalni klienci i jaką ich potrzebę możemy spełnić, aby zostać w ich pamięci.

8. Sponsorowanie imprez.

Kiedy angażujemy się w jakąś akcję, warto tematycznie dostosować gadżety reklamowe. Sponsorując bieg, możemy zaproponować gadżety dla biegaczy, koszulki czy smycze. Organizując piknik dla dzieci mogą to być kocyki czy kosze. Zawsze to poszerza świadomość marki.

9. Zdobywanie lojalności klientów.

Warto pamiętać o stałych klientach, aby zdobyć ich zaufanie i lojalność. Jeżeli chcesz wprowadzić nowy gadżet dla swojej firmy, warto pokazać i podarować go. Dorzucając do zakupów, Twój klient wie, że go doceniasz i na dłużej wiąże się z marką.

10. Każdy lubi prezenty!

Sama idea rozdawania gadżetów reklamowych przyciąga zainteresowanych odbiorców. Jeżeli inwestujemy w wysokiej jakości produkty, funkcjonalne i ciekawe, na długo pozostają one w otoczeniu potencjalnego klienta.

Każda firma ma pomysł na własną reklamę, a w tym gadżety. Warto przedyskutować, przemyśleć co może być idealną opcją dla Waszego biznesu. Sprawdzamy oferty producentów. W sklepie internetowym OpenGift.pl znajdziecie kubki, długopisy, breloki i wiele innych produktów. A to wszystko spersonalizowane pod Waszą firmę. Czasem warto zainwestować i sprawdzić czy taki rodzaj reklamy jest dobry dla Waszego biznesu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here