Jak odzyskać zwrot depozytu w Orange?

0
jak odzyskać zwrot depozytu w sieci Orange

Operatorzy komórkowi kuszą swoimi ofertami nowych klientów, łączenie usług, rabaty na zakupy czy telefon za darmo w abonamencie. Niestety stali klienci mają często znacznie gorsze oferty i promocje, dlatego wielu osób decyduje się wypowiedzieć umowę z Orange aby móc otrzymać więcej korzyści.

Ile wynosi depozyt w Orange?

Większość firm przy podpisaniu umowy z nowym klientem zabezpiecza się depozytem w formie pieniężnej – informacje o wysokości kaucji zawarte są w umowie. W moim przypadku było to 300 zł, natomiast zdarzają się także depozyty w wysokości aż 760 zł.

Jak odzyskać depozyt w Orange?

Jak się okazuje podczas podpisania umowy z konsultantem jesteśmy zapewniani, że o zwrot depozytu możemy ubiegać się po opłaceniu terminowo trzech pierwszych faktur. Rzeczywistość bywa zupełnie inna. Osobiście ubiegałem się aż kilka razy o zwrot, za każdym razem otrzymywałem sms-a od Orange, że zwrot będzie możliwy po opłaceniu 6 faktur. Następnie 10 a na końcu stanęło na 12 fakturach. Gdybym nie chciał zwrotu w formie pieniężnej lecz na poczet przyszłych faktur nie byłoby tyle problemu, jednak jak sama nazwa wskazuje jest to depozyt wpłacany pieniężnie więc właśnie w tej samej formie chciałem odzyskać swoje pieniądze. W końcu udało się odzyskać zwrot po wielu próbach i minutach spędzonych na rozmowie z konsultantami. Po opłaceniu w terminie 12 faktur otrzymałem zwrot depozytu w wysokości 300 zł na konto bankowe. Rada dla was, bądźcie bardziej uparci niż operator, to zawsze skutkuje.

Jak złożyć wniosek o zwrot depozytu Orange?





W regulaminie Orange zwarta jest informacja, że depozyt w wysokości 300 zł będzie możliwy do odzyskania po 3 miesiącach, natomiast w wysokości 760 zł po 6 miesiącach, nie ma żadnej informacji na temat terminowej opłaty faktur. Operator stosuje tę zasadę rozliczając zgłoszenia. Jeżeli minie wymagany okres, po którym możemy ubiegać się o zwrot depozytu mamy kilka możliwości załatwienia sprawy. Najłatwiejszą metodą jest zlecenie telefoniczne w Biurze Obsługi Klienta (BOK) pod numerem *100 lub 510 100 100, możemy także wysłać wniosek pisemnie na adres siedziby firmy lub udać się osobiście do Salonu Orange (pamiętaj aby zabrać ze sobą potwierdzenie wpłacenia depozytu). W aplikacji Mój Orange możemy śledzić aktualny status naszego zgłoszenia oraz sprawdzić stan konta. Operator pozwala nam wybrać w jakiej formie depozyt będzie rozliczony. Możemy wybrać uznanie kwoty na poczet przyszłych faktur lub poprosić o zwrot depozytu na konto bankowe. Czas realizacji zwrotu depozytu do 4 tygodni. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here