Wybierając dostawcę telewizji kablowej, Internetu, czy telefonu i podpisując umowę z operatorem czy to terminową, czy bezterminową, najczęściej zakładamy, że z jego usług będzie korzystać przez dłuższy okres czasu. Jednak w życiu są różne sytuacje, może zdarzyć się tak, że zmienimy miejsce zamieszkania, albo nasze wymagania wzrosną, albo też z jakiegoś innego powodu będziemy chcieli rozwiązać umowę. Jak należy przeprowadzić ten proces u operatora Vectra przedstawimy poniżej.
Vectra to jeden z największych ogólnopolskich operatorów, który dostarcza swoim klientom telewizję kablową, szerokopasmowy Internet i telefonię stacjonarną typu VoIP. Co zrobić, aby wypowiedzieć umowę podpisaną z Vectrą?
Każdemu abonentowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy z uwzględnieniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia. Bardzo ważne, aby uświadomić sobie, że termin wypowiedzenia rozpoczyna się z pierwszym dniem miesiąca po miesiącu, w którym zostało złożone wypowiedzenie.
Spis treści
Co musi zawierać wypowiedzenie umowy Vectra?
Jak każde wypowiedzenie, również wypowiedzenie umowy o świadczenie usług przez Vectrę musi być złożone w formie pisemnej. W dokumencie tym powinny znaleźć się następujące dane:
- imię i nazwisko użytkownika, który rozwiązuje umowę;
- numer abonenta;
- określenie usług, z których użytkownik chce zrezygnować;
- własnoręczny podpis abonenta, albo podpis elektroniczny.
Jak złożyć wypowiedzenie umowy Vectra?
Pisemne wypowiedzenie posiadające wszystkie wyżej wymienione elementy i własnoręczny podpis można złożyć na kilka sposobów:
- przesyłając do siedziby Dostawcy Usług pod adres:
Vectra S.A.
Aleja Zwycięstwa 253,
81-525 Gdynia - przesyłając na numer faksu Dostawcy Usług: +48 58 742 66 00
- przesyłając drogą elektroniczną na adres: kontakt@vectra.pl
- osobiście składając w Biurze Obsługi Klienta.
Ważne! Pamiętaj o potwierdzeniu złożenia wypowiedzenia umowy
Jeśli użytkownik składa wypowiedzenie umowy z Vectrą osobiście w Biurze Obsługi Klienta wówczas od razu otrzyma potwierdzenie przyjęcia wniosku. Natomiast wysyłając pismo pocztą, warto wysłać je listem poleconym, aby mieć potwierdzenie nadania. Jednak i tak w przypadku wypowiedzeń umów wysyłanych pocztą, faksem, albo mailem do abonenta zostanie dostarczone potwierdzenie w formie listownej, na wskazany adres korespondencyjny, albo mailowy w formie elektronicznej.
Bez względu na to z jakiego powodu chcemy wypowiedzieć umowę z operatorem, musimy pamiętać o tym, że mamy do tego pełne prawo wynikające z wcześniej zawartej umowy. Jeśli tylko abonent zachowa wszystkie warunki, a proces będzie przeprowadzony zgodnie z wszystkimi ustaleniami i wymaganiami, naprawdę nie ma się czego obawiać.
Masz pytania?
Masz jakieś pytania odnoszące się do przygotowanego poradnika? Masz problem? Potrzebujesz naszej pomocy lub wskazówki? Skorzystaj z dostępnych z opcji kontaktu z naszą redakcją: napisz do nas w komentarzu, korzystając z formularza poniżej, gdzie możesz uzyskać pomoc od innych użytkowników lub jednego z naszych redaktorów, lub wyślij do nas wiadomość!