Jak włączyć i wyłączyć roaming w Orange?

Poleć nas
roaming w Orange

Coraz więcej Polaków wyjeżdża za granicę, jednak aby porozumiewać się z rodziną telefonicznie, wysyłać SMS-y czy buszować w internecie potrzebujemy włączonego roamingu. Bez tej opcji możemy sporo zapłacić za rachunek. Zanim włączymy roaming warto sprawdzić stan konta w Orange, czy operator nie pobiera dodatkowych pieniędzy. Jak włączyć roaming aby mieć pewność, że na pewno działa?

Roaming Orange. Jak włączyć?

Operator ostrzega, że usługa roaming to nie to samo co połączenia międzynarodowe. Jeżeli z Polski dzwonimy na numer zagraniczny nie zalicza się to do usługi roamingu. Płacimy wtedy za połączenie według cennika operatora. Roaming w Orange pozwala na korzystanie z rozmów telefonicznych, SMS-ów oraz korzystania z sieci komórkowej, czyli internetu. Jaki pakiet internetu udostępnia operator możecie sprawdzić wysyłając bezpłatny SMS o treści ILE pod numer 8095 lub dzwoniąc pod bezpłatny numer +48 501 550 000.
Aby włączyć roaming, warto sprawdzić, czy nie został już wcześniej aktywowany. Najprościej sprawdzimy to dzwoniąc pod numer 500 albo na stronie internetowej- po zalogowaniu na konto Mój Orange.

Aby włączyć usługę roamingu w Orange należny wejść na stronę operatora a dokładnie na stronę Mój Orange. Następnie, jeżeli korzystamy z nowej wersji systemowej wchodzimy w sekcję umowy, urządzenia i usługi dodatkowe, jeżeli jednak korzystamy ze starej wersji Mój Orange, wchodzimy w sekcję Pakiety i ustawienia. W obu przypadkach włączamy opcję roamingu. Mamy opcję aby włączyć roaming w Orange krótkim kodem. Klient indywidualny powinien wpisać 11050#. Można też połączyć się z Biurem Obsługi klienta pod numerem 500.

Zobacz także: Wypowiedzenie umowy z Orange – jak złożyć?

Jak wyłączyć roaming w Orange?

Jeżeli wrócimy z wakacji lub wyjazdu służbowego, warto wyłączyć usługę roamingu. Osoby, które korzystają z Orange na kartę lub Mix, nie muszą martwić się włączaniem i wyłączaniem roamingu. Roaming Orange włącza i wyłącza się samoistnie. Warto jednak sprawdzić, czy jest wyłączony. Kiedy jednak nie wyłączył się sam korzystamy z krótkiego kodu 1105000#, wchodzimy na stronę internetową Mój Orange i dezaktywujemy opcję. Możemy również zrobić to telefonicznie dzwoniąc pod numer 100 lub *500.


Bartosz

Twórca i administrator portalu Ktosiek.pl. Zapalony webmaster z licznymi stronami na swoim koncie. Jego życie dzielą dwie pasje, tworzenie stron, SEO, marketing oraz siłownia i street workout. W wolnych chwilach entuzjasta seriali o gangsterach i ekstremalnych wycieczek rowerowych. Człowiek, który swoją wiedzę i szybkość jej przyjmowana przekłada na treści na portalu. Pełen zaangażowania i realizmu z bezpieczną dawką marzyciela.

Więcej z kategorii:

Masz pytania?


Masz jakieś pytania odnoszące się do przygotowanego poradnika? Masz problem? Potrzebujesz naszej pomocy lub wskazówki? Skorzystaj z dostępnych z opcji kontaktu z naszą redakcją: napisz do nas w komentarzu, korzystając z formularza poniżej, gdzie możesz uzyskać pomoc od innych użytkowników lub jednego z naszych redaktorów, lub wyślij do nas wiadomość!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *