
Poczta głosowa jeszcze kilka lat temu była przydatną opcją dla osób często dzwoniących przez telefon. Aktualnie nieliczne osoby korzystają z poczty głosowej, mało tego większość nas wyłącza pocztę głosową w sieci, do której należymy np. w Plusie. W tym poradniku przedstawimy sposoby na wyłączenie poczty głosowej w przypadku, jeśli mamy włączoną tę opcję w sieci PLUS. Sprawdź nasz poradnik!
Spis treści
Wyłączenie poczty głosowej PLUS – karta/MIX
W przypadku gdy posiadamy telefon w Plusie na kartę lub Mixie, w celu wyłączenia poczty głosowej wystarczy posłużyć się krótkim kodem 122*11#. Podany kod wpisujemy na klawiaturze naszego smartfona, następnie zatwierdzamy czynność poprzez kliknięcie przycisku zadzwoń (zielona słuchawka). W celu sprawdzenia statusu poczty głosowej należy wpisać kod: *122# i nacisnąć zieloną słuchawkę.
Kolejnym sposobem wyłączenia poczty głosowej jest bezpośredni kontakt z Działem Obsługi Klienta Plus, możemy poprosić konsultanta, aby wyłączył pocztę głosową. Najprostszym sposobem, aby połączyć się z konsultantem jest zadzwonienie pod numer 2601 lub pod numer komórkowy: 601 102 601.
Jak wyłączyć pocztę głosową w Plusie na abonament?
Wyłączenie poczty głosowej w Plusie dla klientów, którzy posiadają abonament różni się znacznie w przypadku telefonów na kartę oraz MIX. Pocztę głosową w Plusie możemy wyłączyć z naszego konta klienta dostępnego na stronie Plus Online. Po zalogowaniu się na stronie Plusa należy przejść do ustawień: Usługi > Poczta Głosowa > Zmień > Potwierdzam.
W celu wyłączenia poczty możemy także skorzystać z krótkiego kodu w treści wiadomości wpisujemy DEKT PS i wysyłamy pod numer: 2601.
Masz pytania?
Masz jakieś pytania odnoszące się do przygotowanego poradnika? Masz problem? Potrzebujesz naszej pomocy lub wskazówki? Skorzystaj z dostępnych z opcji kontaktu z naszą redakcją: napisz do nas w komentarzu, korzystając z formularza poniżej, gdzie możesz uzyskać pomoc od innych użytkowników lub jednego z naszych redaktorów, lub wyślij do nas wiadomość!