Jak wyłączyć pocztę głosową w Plusie?

0
Wyłączenie poczty głosowej PLUS

Poczta głosowa jeszcze kilka lat temu była przydatną opcją dla osób często dzwoniących przez telefon. Aktualnie nieliczne osoby korzystają z poczty głosowej, mało tego większość nas wyłącza pocztę głosową w sieci, do której należymy np. w Plusie. W tym poradniku przedstawimy sposoby na wyłączenie poczty głosowej w przypadku, jeśli mamy włączoną tę opcję w sieci PLUS. Sprawdź nasz poradnik!

Wyłączenie poczty głosowej PLUS – karta/MIX

W przypadku gdy posiadamy telefon w Plusie na kartę lub Mixie, w celu wyłączenia poczty głosowej wystarczy posłużyć się krótkim kodem 122*11#. Podany kod wpisujemy na klawiaturze naszego smartfona, następnie zatwierdzamy czynność poprzez kliknięcie przycisku zadzwoń (zielona słuchawka). W celu sprawdzenia statusu poczty głosowej należy wpisać kod: *122# i nacisnąć zieloną słuchawkę.

Kolejnym sposobem wyłączenia poczty głosowej jest bezpośredni kontakt z Działem Obsługi Klienta Plus, możemy poprosić konsultanta, aby wyłączył pocztę głosową. Najprostszym sposobem, aby połączyć się z konsultantem jest zadzwonienie pod numer 2601 lub pod numer komórkowy: 601 102 601.

Wypowiedzenie umowy PLUS – jak wypowiedzieć umowę w PLUSIE?

Jak wyłączyć pocztę głosową w Plusie na abonament?

Wyłączenie poczty głosowej w Plusie dla klientów, którzy posiadają abonament różni się znacznie w przypadku telefonów na kartę oraz MIX. Pocztę głosową w Plusie możemy wyłączyć z naszego konta klienta dostępnego na stronie Plus Online. Po zalogowaniu się na stronie Plusa należy przejść do ustawień: Usługi > Poczta Głosowa > Zmień > Potwierdzam.

W celu wyłączenia poczty możemy także skorzystać z krótkiego kodu w treści wiadomości wpisujemy DEKT PS i wysyłamy pod numer: 2601.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here