
Cyfrowy Polsat to dostawca telewizji cyfrowej, usług internetowych i telefonii komórkowej. Klienci muszą pamiętać o tym, że bez względu na to jakie posiadają usługi w każdej chwili mogą zrezygnować z usług i wypowiedzieć umowę.
Spis treści
Cyfrowy Polsat – Warunki rozwiązania umowy
- Wypowiedzenie umowy musi być złożone w formie pisemnej.
- Zgodnie z zapisem w umowie okres wypowiedzenia wynosi jeden okres rozliczeniowy, który upływa na koniec tego okresu.
- Jeżeli podczas podpisania umowy klient otrzymał od Cyfrowego Polsatu sprzęt jest on zobowiązany do jego zwrócenia. Koszty zwrotu sprzętu ponosi abonent. Istotne jest, aby sprzęt został zwrócony w terminie do 30 dni od dnia rozwiązania, albo wygaśnięcia umowy. Sprzęt musi być zwrócony do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu, albo odesłany na adres Biura Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu.
Co musi zawierać wypowiedzenie umowy z Cyfrowym Polsatem?
Każde wypowiedzenie, w tym także wypowiedzenie umowy Cyfrowego Polsatu musi zawierać kilka elementów, aby spełniło wszystkie wymagania i zostało przyjęte. W wypowiedzeniu należy umieścić:
- imię i nazwisko abonenta oraz PESEL;
- dokładny adres abonenta;
- numer karty oraz dekodera;
- telefon kontaktowy;
Warto również pamiętać o wskazaniu usług, z których się rezygnuje i podaniu powodu takiej rezygnacji.
Pamiętaj, aby wniosek z wyżej wymienionymi elementami WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ, w innym przypadku wypowiedzenie będzie nie ważne.
Wypowiedzenie umowy Cyfrowy Polsat – darmowy wzór .pdf
Pobierz wzór wypowiedzenia umowy z Cyfrowym Polsatem .pdf
Gdzie i jak wysłać – złożyć wypowiedzenie umowy?
Jeśli sporządziłeś wypowiedzenie zgodnie z powyższymi wskazówkami i pamiętałeś o jego własnoręcznym podpisaniu to pozostało już tylko złożenie wniosku w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu w swojej okolicy.
Jeśli nie masz na to czasu wypowiedzenie umowy możesz wysłać pocztą lub kurierem na poniższy adres:
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat
ul. Łubinowa 4a,
03-878 Warszawa.
Ważne! Pamiętaj również o odesłaniu wypożyczonego sprzętu!
Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z przyjętym cyklem rozliczeniowym. Dlatego też warto, abyś złożył lub wysłał wypowiedzenie najpóźniej 1 miesiąc + 1 dzień przed zakończeniem okresu podstawowego umowy, albo okresu kiedy chcesz rozwiązać umowę.
Wydaje mi się, że napisanie wypowiedzenia umowy Cyfrowego Polsatu wcale nie jest takie trudne i skomplikowane. A więc jeśli masz już dość korzystania z usług tego operatora zabieraj się za pisanie wypowiedzenia.
Witam,
wszystko fajnie tylko co z karą, czyli tzw zwrotem ulgi… 1500 zł. Męczę się z Polsatem już kilka miesięcy. Internet praktycznie nie działa, a oni mi piszą ze działa 🙁
Mam to samo zerwę umowę z kara i skieruje sprawę do uoiku i rzecznika praw konsumenta mam rozmowy mailowe oraz zdjęcia z prędkością tego super LTE
czy karte do dekodera tez trzeba zwrocic?
Tak. Kartę również należy zwrócić, można to zrobić w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.
Co jeżeli przegapiłem okres wypowiedzenia i umowa się automatycznie przełużyła?
Najprostszy sposób wypowiedzenia obecnie to wysłanie maila, w treści którego wpisujemy: 1) Imię nazwisko 2) PESEL 3) nr karty dekodera (w przypadku internetu i telefonu nr usługi z faktury) 4) Gdy zostało mniej niż dwa miesiące do końca: „Proszę o rozwiązanie umowy z zachowaniem okresu wypowiedzenia”; Gdy jest dwa i więcej miesięcy do końca: „Proszę o rozwiązanie umowy na koniec okresu promocyjnego”. Adres na jaki trzeba wysłać mail to : kontakt@cyfrowypolsat.pl jeżeli to Plus to bok@plus.pl