
Posiadanie przez nas telefonu komórkowego z abonamentem lub internetu mobilnego wiąże się z podpisaniem umowy z operatorem na czas określony zazwyczaj są to 24 miesiące, rzadziej występuję 12 lub 36 miesięcy. Niestety przed czasem zakończenia umowy klient, nie ma możliwości zerwania umowy, jeśli jednak zdecyduje się na ten krok dostawca usług ma prawo do nałożenia na nas kary pieniężnej wynikającej z umowy, wysokość kary często przekracza dwukrotnie wartość spłaty naszych usług przez 24 miesiące, dlatego mało kto decyduję się na takie posunięcie.
Jeśli jednak zdecydujesz się zrezygnować z oferty swojego dotychczasowego operatora, sprawdź jak wypowiedzieć umowę z PLAY.
Spis treści
Jak złożyć wypowiedzenie umowy z PLAY?
Aby wypowiedzieć umowę z PLAY, możemy udać się w pierwszej kolejności do pobliskiego salonu aby złożyć wniosek osobiście. Sprawdź biura obsługi Klienta PLAY w twojej okolicy na stronie SALONY PLAY.
Kolejnym sposobem może być wysłanie wypowiedzenia za pomocą Poczty Polskiej na adres siedziby firmy:
P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 41,
02-671 Warszawa
Pamiętaj aby wysłać wypowiedzenie w formie listu poleconego oraz z własnoręcznym podpisem. Przed wysłaniem dokumentu wypowiadającego umowę z operatorem, sprawdź czy zawiera ona wszystkie wymagane informacje czyli:
- dane osobowe (imię, nazwisko, adres),
- numer telefonu/internetu mobilnego w sieci Play,
- numer umowy zawartej z Play,
- własnoręczny podpis abonenta.
Wzór wypowiedzenia umowy z PLAY
Istnieje również możliwość wysłania wypowiedzenia na adres mailowy ok@pomocplay.pl. Dokument musi posiadać odręczny podpis i dane weryfikacyjne (może to być zdjęcie lub skan dokumentu w wysokiej rozdzielczości).
30-dniowy okres wypowiedzenia umowy..
Przy umowie na czas określony, czyli takiej, której koniec jest dokładnie wyznaczony na umowie, po tym czasie przekształca się ona automatycznie na czas nieokreślony. Niezależnie od naszej taryfy, rodzaju zobowiązania, nasza oferta przechodzi „na kartę”. Zgodnie z regulaminem sieci Play, jeżeli chcemy zakończyć współpracę z tym operatorem, musimy złożyć wypowiedzenie. Ostateczne zakończenie następuje po upływie 30 dni od złożonego przez nas wypowiedzenia. Umowa zostaje automatycznie rozwiązana po tym czasie i karta SIM przestaje działać.
Masz pytania?
Masz jakieś pytania odnoszące się do przygotowanego poradnika? Masz problem? Potrzebujesz naszej pomocy lub wskazówki? Skorzystaj z dostępnych z opcji kontaktu z naszą redakcją: napisz do nas w komentarzu, korzystając z formularza poniżej, gdzie możesz uzyskać pomoc od innych użytkowników lub jednego z naszych redaktorów, lub wyślij do nas wiadomość!