
Showroom.pl to polska platforma, na której swoje projekty pokazywali polscy projektanci. Każdy z nas mógł zobaczyć i kupić ubrania bezpośrednio przez platformę. Zakupy online rosną w siłę i stają się coraz bardziej popularne szczególnie w dziedzinie mody. Podobnie działa firma Miinto, jednak na większej płaszczyźnie. Aktualnie duńska firma działa na terenie Danii, Szwecji, Norwegi, Holandii, Belgii, Szwajcarii, jak również w Polsce. Grupa Miinto działa u nas od 3 lat. Zrzesza produkty odzieżowe, dodatki od skandynawskich projektantów. Oferuje około 1,8 tysięcy marek i butików modowych.
Spis treści
Showroom.pl poszerza ofertę o zagraniczne marki!
Założycie i dyrektor platformy Showroom.pl – Michał Juda sprzedał firmie Miinta udziały, otrzymując w zamian udziały od nich. Nie oznacza to, że platforma przestanie istnieć, jak kiedyś DaWanda a zacznie się długofalowa współpraca. Miinto istnieje już od 10 lat, szerzy swoją ekspansję przez cały czas wprowadzając swój kapitał zakładowy w inne platformy. Większość udziałów Miinto posiada grupa Bestseller, która należy do Andersa Holch Povlsena. Jest on duńskim biznesmenem posiadającym udziały w takich firmach jak ASOS, Zalando czy AboutYou.
Obecnie platforma Showroom.pl w swojej ofercie posiada ponad 600 niezależnych polskich projektantów oraz marek modowych. Zarząd obu platform liczy na siebie wzajemnie. Swoją współpracę komentują w ten sposób:
– Polacy kochają lokalnych polskich projektantów, a popularność międzynarodowych marek dynamicznie rośnie. Łącząc obydwie platformy, stworzymy sklep z zupełnie unikatową ofertą, do jakiej polscy klienci dotychczas nie mieli dostępu. – dodaje Konrad Kierklo.
– Dołączenie do rodziny Miinto da nam możliwość dalszego dynamicznego wzrostu. Jestem przekonany, że na połączeniu wiedzy i doświadczenia obydwu firm skorzystają nasi klienci, projektanci oraz pracownicy. Z mojej perspektywy niezwykle istotne będzie umożliwienie markom współpracującym z Showroom sprzedaży na nowych rynkach, na których obecne jest Miinto. Na tym będziemy się koncentrować w najbliższych miesiącach. – mówi Michał Juda, założyciel Showroom.
Przeczytaj także: Fenomen marki Supreme
Skandynawska moda w Polsce! Nowe marki w Showroom.pl
Założyciele obu marek będą mogli połączyć swoje siły, wiedzę oraz doświadczenie. Polski i duński marketplace zostaną jednak odrębnymi jednostkami. Dzięki tej współpracy w Polsce pojawią się produkty od zagranicznych projektantów, butików i marek modowych. Za to polscy projektanci będą mogli swoje prace przedstawić szerszej publiczności, a dokładnie na rynku europejskim. Szeroki asortyment odzieży damskiej, dziecięcej i męskiej sprawił, że Miinto stał się jednym z najbardziej popularnych serwisów online z modą. Podobnie było z Showroomem w Polsce. Klienci otrzymają dostęp od ofert z obu tych platform, niezależnie od tego, z której będą korzystać. Popularność zagranicznych marek tylko rośnie, dlatego klient będzie mógł dokonać wyboru w produktach regionalnych lub zagranicznych. W sklepach internetowych znajdują się mniejsi projektanci, którzy dzięki tej współpracy mają szansę pokazać się na rynku europejskim.
Masz pytania?
Masz jakieś pytania odnoszące się do przygotowanego poradnika? Masz problem? Potrzebujesz naszej pomocy lub wskazówki? Skorzystaj z dostępnych z opcji kontaktu z naszą redakcją: napisz do nas w komentarzu, korzystając z formularza poniżej, gdzie możesz uzyskać pomoc od innych użytkowników lub jednego z naszych redaktorów, lub wyślij do nas wiadomość!