Showroom sprzedany! Polski marketplace przejmują Duńczycy z Miinto

0
showroom

Showroom.pl to polska platforma, na której swoje projekty pokazywali polscy projektanci. Każdy z nas mógł zobaczyć i kupić ubrania bezpośrednio przez platformę. Zakupy online rosną w siłę i stają się coraz bardziej popularne szczególnie w dziedzinie mody. Podobnie działa firma Miinto, jednak na większej płaszczyźnie. Aktualnie duńska firma działa na terenie Danii, Szwecji, Norwegi, Holandii, Belgii, Szwajcarii, jak również w Polsce. Grupa Miinto działa u nas od 3 lat. Zrzesza produkty odzieżowe, dodatki od skandynawskich projektantów. Oferuje około 1,8 tysięcy marek i butików modowych.

Showroom.pl poszerza ofertę o zagraniczne marki!

Założycie i dyrektor platformy Showroom.pl – Michał Juda sprzedał firmie Miinta udziały, otrzymując w zamian udziały od nich. Nie oznacza to, że platforma przestanie istnieć, jak kiedyś DaWanda a zacznie się długofalowa współpraca. Miinto istnieje już od 10 lat, szerzy swoją ekspansję przez cały czas wprowadzając swój kapitał zakładowy w inne platformy. Większość udziałów Miinto posiada grupa Bestseller, która należy do Andersa Holch Povlsena. Jest on duńskim biznesmenem posiadającym udziały w takich firmach jak ASOS, Zalando czy AboutYou.

Obecnie platforma Showroom.pl w swojej ofercie posiada ponad 600 niezależnych polskich projektantów oraz marek modowych. Zarząd obu platform liczy na siebie wzajemnie. Swoją współpracę komentują w ten sposób:

– Polacy kochają lokalnych polskich projektantów, a popularność międzynarodowych marek dynamicznie rośnie. Łącząc obydwie platformy, stworzymy sklep z zupełnie unikatową ofertą, do jakiej polscy klienci dotychczas nie mieli dostępu. – dodaje Konrad Kierklo.

– Dołączenie do rodziny Miinto da nam możliwość dalszego dynamicznego wzrostu. Jestem przekonany, że na połączeniu wiedzy i doświadczenia obydwu firm skorzystają nasi klienci, projektanci oraz pracownicy. Z mojej perspektywy niezwykle istotne będzie umożliwienie markom współpracującym z Showroom sprzedaży na nowych rynkach, na których obecne jest Miinto. Na tym będziemy się koncentrować w najbliższych miesiącach. – mówi Michał Juda, założyciel Showroom.

Przeczytaj także: Fenomen marki Supreme

Skandynawska moda w Polsce! Nowe marki w Showroom.pl

Założyciele obu marek będą mogli połączyć swoje siły, wiedzę oraz doświadczenie. Polski i duński marketplace zostaną jednak odrębnymi jednostkami. Dzięki tej współpracy w Polsce pojawią się produkty od zagranicznych projektantów, butików i marek modowych. Za to polscy projektanci będą mogli swoje prace przedstawić szerszej publiczności, a dokładnie na rynku europejskim. Szeroki asortyment odzieży damskiej, dziecięcej i męskiej sprawił, że Miinto stał się jednym z najbardziej popularnych serwisów online z modą. Podobnie było z Showroomem w Polsce. Klienci otrzymają dostęp od ofert z obu tych platform, niezależnie od tego, z której będą korzystać. Popularność zagranicznych marek tylko rośnie, dlatego klient będzie mógł dokonać wyboru w produktach regionalnych lub zagranicznych. W sklepach internetowych znajdują się mniejsi projektanci, którzy dzięki tej współpracy mają szansę pokazać się na rynku europejskim.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here